20 Jan 2010

kemampuan yang terbatas..

asaalamualaikum .....
sudah beberapa hari saya tidak berkesempatan untuk menulis blog. terdapat beberapa hal yang perlu dilaksanakan pada minggu ini. Untuk makluman saya akan mengadakan kem kepimpinan bersama rakan-rakan pada 22 dan 23 januari ini bertempat di Sekolah Kebangsaan Dato' Kamaruddin, behrang stesen. Terdapat banyak perkara yang harus dibuat sebelum kem dijalankan untuk memastikan program yang akan berlangsung berjalan dengan lancar. saya ditugaskan untuk membuat tempahan makanan semasa program berjalan. saya juga berterima kasih kepada semua ahli kumpulan kerana bertungkus-lumus untuk mengadakan program kali ini. kerjasama antara ahli kumpulan merupakan elemen yang sangat penting dalam menjayakan sesuatu program. mudah-mudahan program yang akan berlangsung pada hari jumaat dan sabtu ini berjalan dengan baik dan lancar. pada minggu ini juga saya begitu sibuk dalam mencari bahan untuk tugasan yang diberikan oleh pensyarah.. walaupun kadang-kala terdapat sedikit perasaan malas dalam diri saya.. saya berusaha sebaik mungkin untuk menyiapkan tugasan yang diberikan kerana saya adalah juara.... dan generasi hebat...
Kita semua dilahirkan tuk berjaya,
kita harus sedari siapa kita,kita semua handal,
kitalah juarabukan mudah untuk kita mencapainya,
kita harus tekun,
jangan putus asa,
walau betapa sukar halangan yang adaTakdir kita ,
kitalah penggubahnya,
Jangan biarkan sesiapa menidakkannyaBukalah mata jangan kau terlalu leka,
Kita semua hebat kitalah juaraJangan siakan setiap peluang yang ada,
Ku pedulikan sesiapa yang tak percaya,
Melangkaui kemampuan yang sedia ada,
Ku tahu diriku hebat akulah juara