4 Mac 2011

Salam

Assamualaikum.. sudah lama rasanya tidak update blog..sudah satu tahun rupanye. sangat sibuk ker diri ini? rasanya tidak terlalu sibuk untuk update blog tetapi tidak berkesempatan mungkin disebabkan susah untuk mendapat capaian internet. biasalah tinggal di kg ..kemudahan cafe terhad.klu ade brodband sekalipun line slow.. keadaan ini yang membuatkan aku malas untuk terus menulis dan update blog. cerita terbaru sekarang aku sedang menjadi kaunselor pelatih di sebuah sekolah di Kuala Selangor selama 3 bulan bulan bersamaan 14 minggu. pada minggu pertama aku mendaftarkan diri terasa begitu lama untuk aku habiskan14 minggu tetapi pejam celik kini sudah 4 minggu aku sebagai kaunselor pelatih. bererti aku cuma ade 10 minggu lagi untuk aku habiskan masa sebagai kaunselor pelatih. syukur kepada allah kerana memudahkan segala urusan. banyak kerja pentadbiran yang terpaksa dilakukan. tidak ketinggalan juga untuk menjalankan sesi kaunseling. aku perlu menjalanka 45 jam sesi kaunseling individu.... bnyak tidak dikira lg sesi kelompok..bimbingan individu n bimbingan kelompok..